Kategorijos

Prekių pristatymas

Prekių pristatymas vykdomas šiomis sąlygomis:

  1. Pardavėjas Svetainėje nurodytais būdais prekes pristato visoje Lietuvoje kurjerių tarnyba ar į paštomatus (Į Kuršių neriją prekės pristatomos už papildomą 16,99  mokestį.).
  2. Pirkėjas, pildydamas užsakymą, privalo pasirinkti vieną iš Pardavėjo siūlomų prekių pristatymo būdų ir nurodyti tikslią pristatymo vietą bei teisingą kontaktinį telefono numerį.
  3. Pirkėjas įsipareigoja užsakymą priimti pats ir, prireikus, pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Tais atvejais, kai Pirkėjas užsakymo pats atsiimti negali, tačiau, remiantis Pirkėjo pateiktais duomenimis, jis pristatytas teisingu adresu kitam subjektui, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų.
  4. Prekių pristatymas įvykdomas įprastai per 5 darbo dienas, įskaitant prekių suruošimą ir perdavimą kurjeriui (2-3 d.d.), bet ne ilgiau nei per 10 d.d.
  5. Jei prekės užsakomos penktadienį ar prieššventinę dieną po 14 valandos – pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti kitą artimiausią darbo dieną.
  6. Jei Pardavėjas pažeidžia užsakymo pristatymo terminus, Pirkėjas turi teisę  anuliuoti užsakymą. Tokiu atveju, per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų, Pirkėjui turi būti grąžinti visi sumokėti pinigai. Pardavėjas atleidžiamas nuo šios atsakomybės, jei tokie terminų pažeidimai įvyko ne dėl jo kaltės (o, pavyzdžiui, dėl trečiųjų asmenų ne laiku pristatytų prekių Pardavėjui ar dėl kitų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių).
  7. Jei Pirkėjo užsakytų prekių matmenys neleidžia įgyvendinti kažkurios prekių pristatymo paslaugos, nurodytos Svetainėje, (pavyzdžiui, pristatymo į siuntų terminalus), Pirkėjas neturi teisės dėl to reikšti pretenzijų Pardavėjui.
  8. Pardavėjas pasilieka sau teisę keisti prekių pristatymo mokestį, priklausomai nuo užsakytų prekių sumos ir kiekio.
  9. Tuo atveju, kai Pirkėjas prekių pristatymo metu nusprendžia atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, jis privalo padengti prekių pristatymo išlaidas.
  10. Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui Svetainėje nurodytais terminais. Šie terminai nėra taikomi tais atvejais, jei Pardavėjas informavo pirkėją apie prekių trūkumą arba galimą vėlavimą dėl trečiųjų šalių bei nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
  11. Pirkėjas, atsiimdamas prekes, privalo patikrinti siuntos būklę, prekių kiekį ir siuntos turinį. Atsiimdamas prekę, jis patvirtina, kad ši jam buvo pristatyta kokybiška. Nuo momento, kai prekės perduodamos Pirkėjui, jis prisiima visišką atsakomybę dėl prekės gedimo, žlugimo ar kitokio netinkamo veikimo.
  12. Jei Pirkėjas neatsiima prekių per Svetainėje nurodytus terminus arba jei per šiuos terminus Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju ir įteikti jam prekių, tokiu atveju, Pardavėjas arba jo įgalioti atstovai, susisiekia su Pirkėju ir susitaria kitą pristatymo laiką. Jei po tokio susitarimo Pirkėjas vis tiek neatsiima prekių, jo užsakymas anuliuojamas ir jam grąžinami pinigai (atskaičiavus pristatymo mokesčius, banko pavedimo mokesčius ir, jei buvo taikoma, – administracinį mokestį).
  13. Kai Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą ir jei už jas nebuvo sumokėjęs, tokiu atveju, jo užsakymas anuliuojamas.
  14. Prekių pristatymo kaina pateikiama užsakant prekę ir pasirenktant pristatymo būdą.
X